Saturday, October 24, 2009

last training 4 dis semester..

23 & 24hb okt 2009
adalah mgu last kami training...
byk tul kena balun sampai da naik legam muka kami..
biasa r...PTI anisah n wan bg bkn pe..
lepas ni dorg dh xjmpe kitorg lagi..
nk kena tgu bukak sem dpn lak...huhu!!
tp,kami xkesah pun nk bg aper2...
(tp aku plg bnci lari...hehe,sbb pe??? aku mesti lmbt...haha...syyhhh)
just redha n tawakkal dgn takdir...ahak3!!
tp yg paling sedih aku xdpt amek test renang sbb kolam xbukak..
sedikit frust gak la...
tp jadual mgu ni terutama ari sabtu agak bez...
pg td pti wan bg pt yg mcm kitorg wt kt kdsi dulu..
bez gak..
then time colors hmpir semua ladies kena push up 5..
coz tdung comot...huargh!!
tu la pti,kitorg nk pakai tdung "bling2" xnk kasi...
pastu kena lagi 2 round lari pdg kawad coz pakai seluar pt warne warni...
saje je kan????
pas kitorg breakfast...
kami bergerak ke kompleks sukan..
kt balapan bt sukaneka..
acara yg dipertandingkan ialah:
-lari 100 m
-lari 400 m
-lari 800 m
-jalan kaki 400m
-lari berganti mix lelaki pmpuan

group kitorg no.2:
-ghaffar,
-nikmah
-ijat
-nawi
-ika
-aku
-ayie
-vani
-fatimah
-comel pakai spek

tp kan group kitorg dpt tmpt terakhir...huargh2!!
xpela..mantap kot laen kan..(saje nk senangkan hati)

ptg tu bt general drill ngan PTI.
bt identiti diri dlm group dgn pakai daun mcm mahkota kt kepala
rs cam princess lak....
quiz lak asal salah jek kena rndam badan dlm air takungan...yek!!
tp pndai2 la secure...agipun aku uhum2 time tuh...
lepas hbs,
kadet diberi sedikit jamuan sbg upacara smbut kedatangan dorang...
dorang mkn burger belacan ngan kicap kopi..
ley thn besar jgk burger tu...
mcm kesian pun ada tgk dorg telan benda tu...
ad yg nk termuntah n menangis pun ad..
naseb korg la....
tp korg mmg mantap sbb blh lagi bt sorak semangat pastu..
hidup intake 14..
moga korg jadik cam intake kitorg...jan melantun sgt!!
lepas tu ad jamuan kek 2 biji...
ap lagi...main tampal2 kat muka r...
hbs comot mcm kena lekat foundation...
xabes lagi stkt tu lepas sorg2 ditarik n dihumban dlm air kotor tu...
haih...mmg byk main n suke main korg nie....
especially guys intake aku r...
balik master kt dpn tgu la para2 junior mid baru...
panas lagi pgkat tuh...
untuk buang sial kadet busuk...
buatlah upacara pewangian kt dorg(intake 13)...
haih....mcm2 ragam.
papepun,igtlah ni bkn saje2 kami bt kt korg...
bkn sengaja nk buli or bls dendam kt korng..
bkn nk tunjuk fatap ke aper..
tp igtlah benda2 ni akan jd kenangan manis tuk korg bile da hbs nt..
jangan jd manja xbertempat sbb tu bkn tmpatnye...ok!!
gud luck n tahniah sbb dpt pgkt baru...
dats means tggungjawab da makin besar....
semoga dpt harungi hdp
sebagai junior mid yg mantap n berpengetahuan....
harini aku tempuhi dgn penuh smgt..
kerana waktu untuk kami dlm dunia palapes ni dh singkat..
tahun dpn kami akan ditauliahkan...
dan aku berharap aku masih mempunyai
peluang tuk lakukan yang terbaik....
sekian.....

No comments:

Post a Comment